Let it be - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Let it be - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Let it be

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

18 Februari 2014 | Australië, Sydney

Om te beginnen moet ik eerst even iemand feliciteren en dus... gefeliciteerd lieve Mike met je 16de verjaardag!!!:D

Zo en nu over naar mijn 4de reisverslag alweer. Ik begin 'dat' Sydney wel echt leuk te vinden nu. Echt ik moet zeggen wat een geweldig land is dit! En dan heb ik nog niet eens DE echte highlight gezien... wat natuurlijk nu wel snel zou gaan beginnen dus don't worries mate haha.

Vrijdag was het valentijnsdag nou ja er kwam helaas geen leuke, gezellige surfboy spontaan aanlopen dus moest ik het doen met mijn roze slinger en bij behorende bril;). Maar even serieus nu eerst 's ochtends de kinderen naar school gebracht en daarna even wat boodschappen gedaan, de kinderen weer opgehaald, waar ik een andere Au Pair leerde kennen. Zij was hier ook nieuw en dat schepte ook weer een band;)

Zaterdag & Zondag: Zaterdag zou ik met de nieuwe Au pair, ze heet trouwens Judith naar het strand gaan maar ze moest jammer genoeg spontaan werken dus dat ging niet door helaas. Maar om nou de hele dag thuis te gaan zitten had ik geen zin in dus ben ik naar de Mall gegaan om hardloop schoenen te kopen, dit op aanraden van voornamelijk Mel. Dit is hier namelijk nogal nodig.. ik heb hier zodra ik naar buiten stap mijn eigen grote fitnes ruimte. Ik moet namelijk als ik de kinderen naar school breng en eigenlijk met alles wat ik ga doen lopen. Nou is dat nog geen ramp maar waar ik nu woon zijn nogal veel bergen en kan je wel zeggen dat ik lekker bezig ben ;)
Zondag niet zo heel veel gedaan beetje filmpjes kijken en NL programma's hihi. Het was hier namelijk wel warm maar regen netzoals zaterdag! Wat te zien was op het filmpje. sorry geen FB-ers ik krijg het filmpje niet geupload op deze pagina...

Maandag begon de dag vroeg. Dat betekent de kinderen naar school brengen daarna een paar uur tijd voor mezelf en dan weer de kinderen ophalen en bezig houden en zorgen dat alles een beetje oke is voor als de ouders thuis zijn. Deze keer ben ik in de tijd dat ik vrij had naar Oceanworld gegaan in Manly. Dit zegt het eigenlijk al en was erg leuk om te zien. De foto's komen er aan;) Daarna naar het strand geweest wat echt super was!! Dus je kan zeggen ik heb me wel vermaakt die dag:)

En nu is het dinsdag. Vanochtend de kinderen naar school gebracht en als ' voorlees moeder' gespeeld bij de klas van Tyler. Wat trouwens erg leuk was om te doen:) Daarna even naar het strand van North Curl Curl geweest en ohja hier is het ook zeker goed te doen!:) Ik moet trouwens even zeggen bij de strand zijn de surfboys en knappe jongens inbegrepen dus dat is altijd mooi meegenomen een goed uitzicht dus...:)

Ohja even de ps dingen;)
1 Ik mis de calve pindakaas nogal...:P
2. Je hebt hier een slijter waar je met de auto in kan rijden en op deze manier je wijn en bier haalt;)



  • 18 Februari 2014 - 07:32

    Tante Jo:

    Toch heel nuttig die bril ;)
    Ik kan het je zeer aanbevelen om lekker te gaan wandelen, dat is in ieder geval beter te doen dan joggen, en wie weet komt dat er ooit ook nog eens van!
    Misschien die roze bril in de buurt van de surfdudes eens uitproberen ;D

    have fun

  • 18 Februari 2014 - 08:18

    Laurien Eggens:

    Ja ik wandel me ook suf hea nu;)

  • 18 Februari 2014 - 13:02

    Mama:

    Nou, nou, nou, dat klinkt toch al aardig goed zou ik zo zeggen.! Super dat je het zo goed doet. Wie had dat gedacht :) (ik natuurlijk!). Zijn de jongens al goed aan je gewend? En hoe gaat het eigenlijk met Saul? Mel al een beetje beter leren kennen? Fijn dat je er zo goed op uit trekt, ik ben supertrots op je.
    Als het je wat lijkt, ga dan lekker surfles nemen. Dan komen die surfboys misschien wel van hun plankie af..... Nou lieverd, tot skypes! mamsie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    O ja, je weet dat een nichtje van je in Sydney woont hè? Misschien een idee om daar ook eens contact me eop te nemen? Volgens mij is ze eind 20, heeft een man en een kind en wonen erg mooi (volgens Dennis, die kent ze veel beter).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Het is zover ik ga naar Down Under!! En dit gaat gebeuren omdat ik voor minimaal 6 maanden als Au Pair aan de slag ga bij een gezin aan de rand van de stad Sydney.Het gezin bestaat uit moeder Mel & vader Saul en hun drie jongens Ethan (9), Casey (7) & Tyler (5). Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg veel zin heb om te beginnen bij mijn 'nieuwe' gezin. Maar daarnaast natuurlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten, familie te bezoeken en niet te vergeten veel plezier te kunnen maken in Australie!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 20369

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: