Y.M.C.A. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Y.M.C.A. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Y.M.C.A.

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

04 Maart 2014 | Australië, Sydney

Als er mensen gaan vragen waar een nieuw reisverslag blijft wordt het duidelijk tijd.. dus bij deze ;)

Zoals ik vorige keer al beschreef hoe mijn 'normale' werkleven er uit ziet is daar dan niets aan veranderd en inmiddels normaal geworden. Het is nu trouwens wel zo dat de kinderen echt helemaal aan mij zijn gewend en ik aan hun dus (bijna) alles loopt nu soepel. Ook al had ik vandaag en fout gemaakt door Tyler het verkeerde uniform te laten lopen.. maar oke iedereen maakt fouten :P

Vrijdagavond begon goed... ik ging die avond niet weg en bleef dus thuis. Ineens zegt Saul (een uur van te voren!) 'ja we krijgen zo vrienden over de vloer en je mag er natuurlijk bij blijven'. Dus dat deed ik ook. Omg wat een ongemakkelijke situatie is dat.
1: ten eerste je kent die mensen niet.
2: geen idee wat je het beste kan doen er bij zitten of op mijn kamer?
3: ik heb het overleefd ;)

Zaterdag ben ik naar de Mardi Gras Parade geweest in Sydney. Ook wel zoals ze dat in NL noemen Gay parade dus de naam zegt het al. Ik deed dit samen met Lisa en een andere Au pair kirsten. Ik moet zeggen wat een geweldig feest is dit! Het houdt in dat er een parade is door een hele lange straat ('George street')met eigenlijk alle onderdelen die met homo zijn te maken heeft zoals het huwelijk, Poetin voorbij komen en er op veel vlakken ech een statement wordt gemaakt. Wat ik erg goed vind moet ik zeggen. Maar daarnaast natuurlijk ook heel veel verkleede mensen en veel lol.

Zondag ben ik met Lisa naar de film geweest dus niet heel spectaculair maar zeker gezellig!

Maandag had ik weer een 'day off' en ben ik naar Sydney gegaan om een beetje te shoppen en te relaxen in een park. Dus weer niet heel byzonder maar zeker erg aangenaam.

p.s. Bij de Mardi Gras parade staan ook altijd mensen van de kerk te bidden dat het gaat regenen en of de homo's en lesbienes genzen kunnen worden.. het is tot nu toe nog niet gelukt haha
En ohja er zijn hier echt te veel chinezen op vakantie...

En dit ik had wat leuke filmpjes gemaakt van de Parade maar ik krijg ze niet geupload sorry jullie moeten het doen met de foto's








  • 04 Maart 2014 - 10:54

    Flora Versloot:

    Genoeg mannen gezien dus? Alleen verkeerde doelgroep.... hvj xxxxxx

  • 04 Maart 2014 - 11:18

    Laurien:

    Haha ja dat was wel weer een beetje jammer :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Het is zover ik ga naar Down Under!! En dit gaat gebeuren omdat ik voor minimaal 6 maanden als Au Pair aan de slag ga bij een gezin aan de rand van de stad Sydney.Het gezin bestaat uit moeder Mel & vader Saul en hun drie jongens Ethan (9), Casey (7) & Tyler (5). Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg veel zin heb om te beginnen bij mijn 'nieuwe' gezin. Maar daarnaast natuurlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten, familie te bezoeken en niet te vergeten veel plezier te kunnen maken in Australie!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 20310

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: