Aan de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Aan de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Aan de kust

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

18 Maart 2014 | Australië, Sydney

Zo het is alweer een tijdje geleden dus het wordt weer tijd voor een nieuw reisverslag.. Vorige week maandag (10/03) wilde ik eigenlijk afspreken met een nieuwe girl die ik had ontmoet tevens ook Au pair. Dit zou dan ook gebeuren maar door omstandigheden ging het helaas niet door. Ik baalde er in eerste instantie een beetje van en wilde toch iets gaan doen dus bedacht ik me om naar Mosman te gaan. (dit is een klein plaatsje vrij dichtbij waar ik woon). Ik had dit ook nog nooit gezien dus vandaar. Op het moment dat ik weg wilde gaan kwam Saul naar me toe en zei dat hij me wel wilde afzetten aangezien hij naar zijn werk moest. Zo gezegd zo gedaan. Onderweg in de auto zei hij ineens dat daar eigenlijk niks te beleven valt en aangezien hij zelf werkt bij Bond centrum kon hij mij daar wel afzetten. En zo kwam ik dus in Bondi beach terecht en ik moet zeggen Wauw! wat is dit een geweldige plek!. Dus achteraf was dit eigenlijk nog wel veel beter! En de beach walk wauw! (zie de foto's)

Dinsdag t/m vrijdag waren weer de 'gewone' werk dagen. Wel heb ik als nog de girl ontmoet wat erg gezellig was! en zeker ook voor herhaling vatbaar. Ook heb ik vrijdagmiddag met Ethan pepernoten gebakken of nou ja dat was de bedoeling haha. Het werdt meer een eigen recept omdat het qwa hoeveelheden niet meer klopte maat als nog zeer goed te doen!

Zaterdag ben ik met twee andere Au Pairs (die ik al eerder had ontmoet) een beach walk gaan doen van Dee Why naar Manly. Wat zeer geslaagd was! p.s. Dit was ongeveer 2 uur lopen dus voor de mensen die denken dat het 10 min is nee sorry ;)

Zondag ben ik met een groep Au pairs (ook al eerder ontmoet) naar Sydney gegaan om daar Patricks day te vieren en te lunchen. Dit is een Iers feest en betekent voornamelijk DRINKEN! en voor de rest is er niet echt iets te beleven. Maar ondanks dat toch weer zeer gezellig :)

Gister ben ik naar het strand geweest en surf boys bekeken en dit was ook zeer goed te doen moet ik zeggen haha. Daarnaast niet heel veel gedaan omdat ik op tijd terug moest zijn om een avondje op te passen. Verder is er niet heel veel spannends gebeurd dus ik zal beter mijn best doen volgend weekend haha



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Het is zover ik ga naar Down Under!! En dit gaat gebeuren omdat ik voor minimaal 6 maanden als Au Pair aan de slag ga bij een gezin aan de rand van de stad Sydney.Het gezin bestaat uit moeder Mel & vader Saul en hun drie jongens Ethan (9), Casey (7) & Tyler (5). Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg veel zin heb om te beginnen bij mijn 'nieuwe' gezin. Maar daarnaast natuurlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten, familie te bezoeken en niet te vergeten veel plezier te kunnen maken in Australie!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 20380

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: