Animal Bar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Animal Bar - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Animal Bar

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

30 Maart 2014 | Australië, Sydney

Ik ben een beetje laat met het volgende verslag sorry hiervoor ;)... Maar ik zal als nog al mijn belevenissen van de afgelopen dagen vertellen hoor no worries.

Vorige week was eigenlijk zoals 'normaal' met werken dus hierin is niet heel veel verandenderd;).. En loopt dat allemaal wel soepel. Zaterdag had ik vrij en ben ik met 3 andere girls naar een pretpark (luna park) geweest in Sydney. Dit viel eigenlijk een beetje tegen omdat het nogal klein was maar daarin tegen erg gezellig met de girls.Daarna ben ik nog even wat gaan drinken bij de Opera bar ( inderdaad dit is bij het opera house ;)). Hier wordt live muziek gespeeld en de sfeer is top! Dus dit is ook zeker voor herhaling vatbaar.

Zondag ben ik naar Taronga zoo geweest met weer vier andere au pairs.
Dit is de grootste dierentuin van Australie en heeft daarnaast nog eens een geweldig uitzicht over Sydney. Ook dit was een zeer geslaagde dag (zie de foto's).

Maandag ben ik met Lisa (au pair) wat gaan drinken in de stad en toen zat mijn weekend er weer op en begon mijn werkweek weer. Dit betekende wel natuurlijk dat tijdens mijn vrije momenten veel 'dingen' te doen zijn zoals drinken met andere au pairs of stadje bezoeken die redelijk dichtbij zijn wat trouwens toch wel erg leuk is om te doen.

Vrijdagochtend na dat ik de kinderen naar school had gebracht vroeg een van de moeders of ik mee wilde met een stel andere moeders om koffie te drinken bij het plaatselijke koffie huisje. Ik wilde dat ook wel eens mee maken en heb dit dan ook gedaan:) Ik moet zeggen dat blijft toch een beetje raar om te kletsen over 'de kinderen' en de dagelijkse bezigheden van moeders die niet werken. Maar het aller leukste er bleek een moeder tussen te zitten die ook Nederlands was en waar het heel goed mee klikte en zeker vaker mee ga afspreken dus ook dit kwam tot een goed einde ;P

Gisteren ben ik met twee girls gaan shoppen en wat drinken in de stad en moest ik weer op tijd naar huis om op te passen zoals ook vandaag de hele dag;) Nou dit was het wel weer zo'n beetje..











  • 02 April 2014 - 13:04

    Sjoukje Versloot:

    Wauw, wat maak jij allemaal mee daar. Klinkt in ieder geval alsof je je draai wel gevonden hebt! Complimenten hoor Laurien. Je doet het super!! Ik ben heel trots op je!! xxx

    p.s. prachtige foto's!

  • 03 April 2014 - 04:19

    Laurien Eggens:

    Dankjewel voor je lieve reactie :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Het is zover ik ga naar Down Under!! En dit gaat gebeuren omdat ik voor minimaal 6 maanden als Au Pair aan de slag ga bij een gezin aan de rand van de stad Sydney.Het gezin bestaat uit moeder Mel & vader Saul en hun drie jongens Ethan (9), Casey (7) & Tyler (5). Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg veel zin heb om te beginnen bij mijn 'nieuwe' gezin. Maar daarnaast natuurlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten, familie te bezoeken en niet te vergeten veel plezier te kunnen maken in Australie!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 20448

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: