Because I'm happy - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu Because I'm happy - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laurien Eggens - WaarBenJij.nu

Because I'm happy

Door: Laurien

Blijf op de hoogte en volg Laurien

07 April 2014 | Australië, Sydney

Zo het is alweer een week geleden mijn laatste reisverslag dus het wordt wel weer tijd ;) Vorige week maandag ben ik naar Miranda geweest en heb daar gezellig wat gedronken (dit is de Nederlandse moeder die ik vorige week leerde kennen.)

Dinsdag tot en met vrijdag waren weer hele gewone werkdagen en dus ook niet erg spannend ... ;) Al moet ik wel zeggen dat het veranderen van de planning echt elk moment kan voorkomen en dus echt overal op voorbereid moet zijn.. ook dit gaat me goed af. Ja,mam je gelooft het niet maar toch is het zo ;p En ik vergeet bijna wat;) Ik ben vrijdag uitgegleden op het trapje bij het huis en heb nu een gekneusde arm en een paar grote blauweplekken... Ik vroeg me dan ook af, zou het keuze week zijn geweest vorige week na al die verhalen van mensen met allerlei ongelukken!? Tis zonde haha

Zaterdag was het weer rampzalig en ben ik met een inmiddels vast
groepje au pairs naar de film "Noah" geweest en daarna hebben we nog wat gedronken dus niet heel spectaculair maar zeker voor herhaling vatbaar :) Extra info dit is een film die gaat over de Ark van Noach naar dan in een modern jasje. ;) Die avond ben ik met het zelfde groepje uitgeweest met de 'pub crawl'. Dit is een organisatie waarbij je voor weinig geld langs verschillende kroegen in Sydney gaat en drinken en intree bij elke kroeg is inbegrepen, erg handig dus! Ook dit was erg leuk en gezellig en ga ik zeker vaker doen :)

Zondag heb ik eerst (zo ver dat mogelijk is met kinderen) uitgeslapen en ben daarna met Alisha (au pair) en weer verschrikkelijk weer wat gaan drinken in Manly en dit was weer super gezellig. Tot slot om het weekend af te sluiten lekker met de familie de film Spiderman gekeken, was best leuk moet ik zeggen de film (Ja, ik wist ook niet dat ik die film leuk zou vinden) dus al met al een zeer geslaagd weekend :)

Vandaag (maandag) ben ik naar Sydney geweest onder andere omdat ik mijn i- reader moest ruilen want hij deed het niet... en dat is gelukt dus ik ben blij :))

p.s. Er zijn hier dus gewoon automaten waar je slippers inplaats van snoep slippers kunt kopen... je zou ze maar nodig hebben ;)

  • 07 April 2014 - 20:22

    Tante Jo:

    ben je na de kroegentocht van het trapje gestuiterd? tis zonde.....van het trapje

  • 07 April 2014 - 20:53

    Lies:

    Hoi nichtje,

    Fijn om te lezen, dat je het naar je zin hebt,
    De kroegjes ga je ook al leuk vinden en gezellig met de andere meiden leuke dingen doen.
    Ga lekker verder met op onderzoek uit te gaan en wie weet,
    Wil je straks niet meer terug :-):-)
    Het doe je allemaal goed, je vermaak je dus wel,
    Jammer alleen dat je van 't krukje ben afgevallen, het krukje is toch niet kapot he? Dus maar niet op een ladder gaan staan, na een kroegentocht!!! Haha
    Het ga je verder goed, de komende maandjes,
    Geniet van Australie en mocht je de familie nog gaan zien, doe ze de groetjes van Jan en Lies en waarschijnlijk gaan wij over 2 a 3 jaar er weer naar toe, als er niets tussen komt, natuurlijk.
    Groetjes xx en ik mis je lach al een beetje ♡♡

  • 07 April 2014 - 21:36

    Flora:

    Toch handig, als je zonder schoenen gaat shoppen en je ineens iets aan je voeten wilt hebben:) leuk verhaal lieverd, ga zo door!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurien

Het is zover ik ga naar Down Under!! En dit gaat gebeuren omdat ik voor minimaal 6 maanden als Au Pair aan de slag ga bij een gezin aan de rand van de stad Sydney.Het gezin bestaat uit moeder Mel & vader Saul en hun drie jongens Ethan (9), Casey (7) & Tyler (5). Ik moet dan ook zeggen dat ik heel erg veel zin heb om te beginnen bij mijn 'nieuwe' gezin. Maar daarnaast natuurlijk ook om nieuwe mensen te ontmoeten, familie te bezoeken en niet te vergeten veel plezier te kunnen maken in Australie!

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 20449

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 23 Augustus 2014

Australië

Landen bezocht: